kulmedgimp

Alla inlägg den 18 oktober 2016

Av Yvonne Johansson - 18 oktober 2016 17:39

Hejsan!

 

För er som är nybörjare och alldrig haft med Gimp att göra förut, gå till början i bloggen och börja lära er Gimp från grunden. Jag startade bloggen 2014 och till vänster i bloggen så ser ni årtalen. Klicka på 2014 så slipper ni scrolla för mycket i onödan.

 

Ursäkta att jag inte gjort några inlägg på länge. Jag har fibromyelgi med allt vad det innebär. Det har varit sommar också och jag har inte använt datorn så mycket på ett bra tag. Nu när vintern är på väg, så kommer ladda upp lite nya inlägg. Jag har redan i bloggen visat en hel del av det jag kan. Jag måste lära mig själv lite nya saker nu, innan jag lägger upp det i bloggen. Min koncentration är inte det bästa då jag ofta drabbas av "fibrodimma". Hjärnan kraschar och jag orkar inte tänka. Det blir väl så om man fått utstå mycket smärta och fått panikångest på kuppen. Man sover inte så bra heller. Ha tålamod så kommer jag lägga upp lite nya inlägg.

 

Ha det så gott så länge.

 

 

 

Skapa flashcards